Vespa Vulgaris

Ha-ha! Det är ju en utmärkt tolkning. Jag käkade också min första semla idag.

Klimakteriehäxan

Och visst var det jättegott?!?
Kul att du tittade in hos mig!

Svar: om det va...
Jeanette Svensson

Pysselfarmor

harkel harkel ...jag har inte väntat......

Supergott!

Hanna

De ser smarriga ut, men jag avstår, tycker inte om mandelmassan.

Ingrid

Jag kunde ju inte vänta så länge!

Matfarbron

Det är för gott! Jag börjar alltid nån gång efter trettondagen!

Svar: Ha,ha ja det är väl då dom börjar säljas. Har varit likadann men har börjat tänka lite på mitt omfång, därav min väntan.
Jeanette Svensson

Stare Ström

De ser läckra ut! Kanske värda att vänta på?

Erik Semlan

Det är en vacker bild du visar på semlorna.
Jag gjorde som du, väntade tills denna dag. Men nu lär det bli några, måste ju testa lite olika... ;-)