Fototriss

Så här ser det ut där jag är i dag..
Taget från min balkong eftersom jag med säkerhet håller mig inne hela dan
tills det är dags att bege mig till jobbet.
Fler fototriss hittar du här
 
 
eskilstuna
Maria de Suède

FIna stadsbilder! Jag saknar en riktig vinter med snö...

Jah Hollis

Vintern håller sitt grepp över platsen där du befinner dig, helt klart.

Gärdsmygen

Vad vackert du bor som kan fota så fina bilder från din balkong! Ja vinterkylan är här och det är varmast och skönast inne om man inte klär sej i´riktigt rejält!

Pysselfarmor

Så fin utsikt du har!

KajsaLisa

Tre fina stadsmiljöer från en balkong, inte illa :)

Agneta

Skönt att slippa gå ut i kylan, om man inte måste...Ändå fick du ju fina bilder ifrån balkongen:-)! Du har fin utsikt!

Laila

Vilken vacker utsikt du har!
En underbar triss!

Lotta

Vad härligt att se vatten från balkongen :)

Confessions of a Shopaholic

fint!
http://vicktoriamurawska.blogspot.com/2013/01/fototriss-del-204-sa-har-ser-det-ut-dar.html