Helgbilden

Ännu en fotoutmaning jag hakar på, HELGBILDEN
Lite av min helg , inte mycket har hänt eftersom jag varit krasslig.
Legat i soffan ätit godis och pluggat lite foto inför nästa helgs bröllopsfotografering.
 
 
På lör eftermiddag flyttade jag ut till balkongen med en stor mugg te en bra bok och spotify i telefonen.
 
 
I dag blev det besök av sonen med flickvän och lite spontan tårta.
 
Här hos Marits helgbild ser du fler bilder.
Eva Trillian

Det låter som en skön helg - trots krassligheter. Hoppas helgen bidragit till att du mår mycket bättre!

Svar: Ja det börjar kännas lite bättre
Jeanette Svensson

susanne

Många goda bilder! Och du läser en bra bok ser jag. Camilla Läckberg tillhör mina favoriter.

Svar: Ja hon är bra.
Jeanette Svensson

Violen på Brandholmen

Bra att du tar det lugnt när du är krasslig! Du verkar ändå ha haft det ganska skönt. Krya på dig!

Marit Johansson

Snyggt fotat!

Beppan

Härligt det där med temuggen och boken på balkongen!
Fina bilder!

Anita - Malta

Den där tårtan.... ;-) ..vilken läckerhet ! Smågodis är inte riktigt min grej och Läckberg har jag faktskt inte läst. Fina bilder blev det iallafall från din helg. Krya på dig och du.. det där med bröllop låter spännande. Tror inte jag varit här hos dig förut. Är du möjligen fotograf eller..

Svar: Nej jag är absolut ingen fotograf, då hade jag nog inte varit så nervös inför fotandet. Jo du har varit inne hos mig förut, då hade du problem att se vad du skrev i kommentarsfälten för att bokstäverna vad så ljusa. I januari va det.Tack för att du titta in till mig. Jag tycker att dina bilder från Malta är super fina.
Gillar du deckare så rekomenderar jag Läckberg men dom ska läsas i kronologisk ordning.
Jeanette Svensson

Susanne

Trots krasslig låter det som en bra helg. En dos lagom aktiviteter för en krasslig. Härliga bilder!!