Tisadagstema

Tisdagstema denna tisdag är nästan självklart ELD. För mig blir det absolut ingen eld i år. Arbetar hela kvällen och natten. Detta att gå till en majbrasa känns som något man inte gör längre när barnen blivit stora, men så kanske jag bara säger eftersom jag nästan alltid arbetar just denna dag. Denna eld togs för tre år sedan, får duga till dagens tema.
 
Gunvor

En riktig brasa var det! Säkert varmt o skönt intill den också. Ha en trevlig Valborg trots arbete!

Anita - Malta

Brinner eller rättare sagt brann ordentligt hos dig. Bilden inte bara duger till dagens tema. Den är ju mitt i prick. Ha en skön helg så gott det nu går på ditt arbete !!

Violen på Brandholmen

En stor, generös brasa som kan värma många frusna åskådare! Ser riktigt mysig ut!
Ha en trevlig helg trots att du ska arbeta!

Monica o Jacob

Vilken fin valborgsbrasa, ha en bra Valborg trots jobb.

Stare Ström

Den duger utmärkt! Det var en äkta majbrasa!
Ha en fin Valborg!

SigridfraEnget

Härligt!

Anemonen

En rejäl brasa det här. Den värmer gott den.

ormbunke

Känns riktigt varmt och gott.

Eva Trillian

Det var en brasa som hette duga!
Hoppas du har en fin valborg!

Annika

Fantastiskt vacker och maffig brasa. Jag hoppade över besök vid elden i kväll. Hoppas du haft en bra kväll och natt på jobbet.

Pysselfarmor

Vilken rejäl brasa! I går stannade vi hemma med våra gäster....det haglade vi 17-tiden så värmen var inte på topp precis.

Mias Mix

En sån där brasa hade behövts igår för att hålla värmen. Vi tog ett glas vin och kollade fotboll istället :) Hoppas ni hade en trevlig kväll på jobbet :)

Marit Johansson

Mäktig brasa där!