Fototriss

Så här ser det ut hos mig.
Efter en hel natts jobbande va det trevligt att mötas av detta av min dotter när jag kom hem och in i köket.
 
 
Hela stan är smyckade av de fina Pride flaggorna.
 
 Ett blomsterbud kom med fina blommor av mina utflugna ungar.
 
Ja så ser det ut hos mig denna dag..
 
2013
Gärdsmygen

Vilken frukost du fick! Härligt! Gillar blomsterbuketten också. Vacker :)

Lotta

Wow vilken härlig triss :) Vilka läckra mackor! Hmm undrar var det är du bor?

Svar: I Eskilstuna
Jeanette Svensson

Maria

Härlig och fin triss!
dessa frukostmackor hade jag inte sagt nej till :) Gullig dotter du har som fixat detta.
Ha en fin kväll!

Freja

Åhh, vilka härliga bilder! Mackorna ser smaskiga ut!

Elisabeth

Fina bilder =) Och vilken gullig dotter du har =)

Jah Hollis

Det var ju en fin triss och fint att mötas av det bordet och budskapet.

JohanT

Fina bilder, och vilken snäll dotter du har! :)