Helgbilden

Här kommer några helgbilder från mig. I lördags va vi på 29-års kalas hos en av ungarnas kusiner, jätte trevligt va det. På kvällen hade jag mycket bra kvällslektyr att ta till. I dag har vi varit uppe vid Torpet och haft lite vårstädning.
 
 
 
 
2013
Violen på Brandholmen

En innehållsrik helg och omväxlande helg för dig! Sköna bilder!

Eva Trillian

Det både låter och ser ut som en trevlig helg! :)

susanne

Var det du som fyllde år? Levande bilder som talade för sig själva.

Svar: Nej det va ju ine jag som fyllde.. Länge sen jag va i den åldern.
Jeanette Svensson

Elisabeth

Så härligt med födelsedagskalas! Ha dé! Elisabeth

Margareta

En variationsrik helg och tycker att största delen av gästerna är betydligt yngre än 29. =)

Vilken sommaridyll du verkar ha på torpet.

Anita - Malta

Kalas, lite vila, avkoppling och sen nyttig vårsstädning. Låter som en helg jag skulle uppskatta väldigt mycket ;-)
Fina bilder !! Gillar speciellt den sista. Helt underbar färgton och ljuvligt somrig :-)

Marit Johansson

Kalas är ju alltid välkommet, fina bilder från helgen som gick!

Pysselfarmor

Kalas är skojsigt och att träffa släkten.
De där böckerna är bra - jag har dem också ;-)