Tisdagstema

Tisdagstema vill att vi bjuder på lite VÄXTER denna vecka.
Hinner inte ut och fota så det blir lite gamla bilder.
 
 
 
Blev lite knäppt här, tänkte på en triss därav tre bilder. Hoppas det är Ok...
blommor
Eva Trillian

Skulle kunna ha vilken som helst av dem på vilken vägg som helst i huset :) Jättefina!

Svar: Tack vad snällt
Jeanette Svensson

Freja

Så vackert!

Mia Ahlstrand

Superfina, som tavlor!

Pumita

Fina är de allihopa men blir alldeles stum när jag ser den sista där!

Stare Ström

Inget fel alls med gamla bilder, om de ser ut så här! Jättefina!

Annika

Ursnyggt.

Annika

Ursnyggt

Matfarbron

Vad det blir fint med vattendroppar!

Sanna Andersson

hej !
jag vill bara tipsa dig om årets bästa tävling för alla oss som älskar skor ;)!
Passa på att vinna dina drömskor, välj helt själv bland tusentals. Det finns verkligen skor för ALLA !

http://moonzanna.se/2013/may/vinn-dina-dromskor-2.html#comment

kram

Anemonen

Bedårande vacker triss i blomster. Önskar jag hade dem i mitt arkiv.

Svar: Tack, vad glad jag blir.
Jeanette Svensson