På min gata/ Onsdagstema

Denna vecka är det Min gata som gäller som tema.
I juni i år satt jag på balkongen och hejjade på ett stort gäng från mitt arbete som sprang Å-varvet. Det roliga va ju att dom sprang precis på Min gata, Köpmangatan...
 
Fler bilder hittar du här nedan.
 
Violen på Brandholmen

Det måste ha varit roligt att sitta och titta på arbetskompisarna när de springer Åvarvet! Fin bild med många löpare på din gata!

Leena

Vilken fin läktarplats! Och skönare att sitta på balkongen än springa på gatan.

Birgitte

Flot gade med et anstrengende løb:-)

Hanna

Åh så fin utsikt du har från balkongen, både med eller utan hurtbullar. Fin miljö.

SoF

Ser trevligt ut på din gata!

Skön onsdag/SoF

Marit Johansson

Där hade du full koll på läget, perfekt!

Anitas Blogg - Malta

Fullt av spring på din trevliga gata ;-)

Bertil

Kanske du blev motiverad att va med...?

Svar: Kanske, men det va väldigt roligt att hejja och fota en massa.
Jeanette Svensson

Della / Var Dag ett Äventyr

En balkong är precis rätta stället att befinna sig på. Bara att blicka ut över mängden. :)

Anni

Och så fick du ett sådant perfekt tema, mitt i höstrusket. Kul att de sprang förbi just där och just då!

Åke

Såg jobbigt ut;) Men de ser ut att kämpa väl.. Du då?

Svar: Jobbigt att hejja på alla, det va vad jag gjorde.
Jeanette Svensson