Fredagstema/rund

Fredagstema denna vecka har rund/runt som tema.
Denna runda skylt fungerade som hållplats för den gående skolbussen för några år sedan. den är numera nedlagd, men skyltarna är kvar. Funderar på att ta och stjäla en skylt eftersom det va min dotter som vann en tävling om bästa skylten och detta blev resultatet. Hon blev till och med intervjuad i tre dagstidningar, stort när man är 11 år.
 
HÄR ser du fler runda bilder.
eskilstuna
Anemonen

Det här gillar jag skarpt. Sådana skyltar vill jag se fler av. Absolut tycker jag att skylten tillhör henne.

Violen på Brandholmen

Vilken fin rund skylt! Tänk om det fanns fler sådana, vad glad man skulle bli!

Monica o Jacob

Vilken söt liten rund skylt;-)

Mormor

Herlig skilt :)
Blir gald av slikt :)
Ha en fin kveld og takk for besøk :)

Stare Ström

Det lyckades hon bra med! Förbudsskyltar borde alltid vara lite gladare!

Anneli - A'la Foto

Underbar skylt och det är klart att det är stort, oavsett ålder! Att få sin skylt uppsatt på det sättet! KLART du ska ta en och ha kvar!!
Men en liten fråga jag får när jag ser skylten: Gick de på en odlarskola?? Intressant i så fall!

Ha en skön helg!

Svar: Nej det va inte mycket odla där utan området där skolan ligger heter Odlaren.
Jeanette Svensson

Jah Hollis

Synnerligen originellt och fint varningsmärke. :-)

Hanna

Så tjusigt! En riktigt personlig och färgglad hållplats :)

Mias Mix

Åh vilken underbar skylt. Såklart det är din dotters skylt!

Mona

Åh, vilken fin skylt! Såna borde det finnas fler av.

Pysselfarmor

Jag hade tagit den för längesedan om jag varit du! Gör det innan den försvinner. Om du inte vill göra så så är det väl bara att ringa kommunen eller ve nu det är som har äganderätten till skylten.....de har säkert förståelse för att du vill ha den.

Bitten

Fin skylt som man blir glad av!

Marit Johansson

Vilken fin skylt!

Erik Semlan

Härlig skylt som sprider glädje! Eftersom skyltarna inte gäller längre så tycker jag gott att du kan ta hand om en skylt, eftersom din dotter varit med och skapat hållplatsskyltarna.
Klart snygg och speciell skylt, ett läckert bidrag.