Tisdagstema

KAOS
är veckans tisdagstema. För mig blir det kaos i huvudet när jag ser något gott att stoppa i munnen fast jag bestämt mig för att låta bli.
 
2013 - fika - tisdagstema
Lena och Tommy

ja usch, det är svårt!!

Malys Krok

Ser godt ut, slike saker kan skape kaos,smake, spise skal, skal ikke.... -Margit-

Freja

Ett smaskigt kaos!

Violen på Brandholmen

Det där känner jag igen! Svårt att låta bli godsakerna ibland! Blir sugen bara jag ser din bild!

B i r g i t t a

Ja sån't kaos är ju så gott ;)

Annika

En riktigt rolig och personlig vinkel på temat.

Carro

Det kaoset brukar finnas i mitt huvud också :(

Anemonen

Inte alltid så lätt att säga nej till sådant här gott. Annorlunda och trevligt val.

Anita - Malta

Det bästa är väl att titta åt ett annat håll ;-) Fin och frestande bild.

Mias Mix

Rolig tolkning! Bullar är väl ok att stå emot, men mörk choklad det går bara inte...

Hanna

Hehe, kan inget annat göra än att hålla med :)

Kakan

Gott kaos...
Vårkram Kakan