Fredagstema#djur

Då jag inte är ägare till något eget djur är jag hänvisad till andras eller djur ute i naturen om jag ska fota. Denna bild på den fina gibbonhonan med sin unge är fotograferad i den numer rikskända Parken Zoo i min hemstad Eskilstuna. Jag har inte tagit avstånd till Parken och kommer inte att bojkotta den. Blir nog ett par besök där i sommar, som sig bör.
 
 
Fler bilder på djur ser du HÄR..
djur - eskilstuna
Pumita

Vilken underbar bild, Jeanette!
Jag kan inte alla turerna med Zoo så jag kan inte säga så mycket om det men det är tragiskt när levande varelser (oavsett om det är människor eller djur) far illa.

Hanna

Åh så sött, det släpas runt på ungar i både människans och djurens värld.

Mona

Åh, vilken mysig bild. Ungen är ju hur söt som helst! Det är bara att hoppas att uppmärksamheten leder till något positivt.

Jah Hollis

Fin bild till veckans tema.

Eva Trillian

Väldigt bra fotat!

Pysselfarmor

Så vackert fotograferat och alla värnar om sina barn - även djurmammorna.

carina

Men gud så söt bild

Anki

Men ååh... vilken fin bild - så gulligt med mamma och barn!