Anneli - A'la Foto

En sån där liten trägrunka som är på armstödet vill jag ha till min soffa men de var skitdyra i affären jag såg dem i! Men de var fina och praktiska tycker jag! Fast, å andra sidan ligger bara mina katter där på armstödet och de uppskattar nog soffan mer än träribbornar! ;O)
Fint tolkat...ser hemtrevligt ut!

Ha en skön onsdag!

Svar: a inte så dyra, runt 300 kr
Jeanette Svensson

Eva Trillian

Det finn sju vila i allt byta miljö ibland ;)

Marit Johansson

Haha.. härlig vilopaus!

Violen på Brandholmen

Mysig vilopaus! Man vilar riktigt bra i sin hemmiljö!

akson

Vila är olika i olika åldrar skulle jag tro!
Att få kura ihop i soffan är inte fel!
Fast jag hade nog valt en bok eller att blunda istället!!

Hanna

Hm, tycker känna igen mig själv i din dotter. Lämnar datorn och fortsätter surfa i mobilen när jag ligger i soffan ;)

agnetha

Jaha de där vilopauserna känner jag igen. Just nu har jag de stora barnbarnen hör från Partille. Marcus med sin Iphone försvinner i en annan värld titt som tätt i vårt soffhörn

Marit

Så ut som en kjent positur det der ja, spesielt for mennesker i litt yngre alder. ;)

llhertz

Skön vilopaus hopkurad i soffan, jättemysigt :)

Stare Ström

Mycket bra bild till temat!

Pysselfarmor

Jag tror hon vilar absolut..."slösurfar" runt bara :-))

Nett

Härlig vila där, med levande ljus. *mysstämning*