Fredagstema

Semester är dagens fredagstema och det passar ju ypperligt eftersom min börjar nu. Så här vill jag tillbringa den mesta tiden, i en solstol på stranden eller vid stugan.

Fredagstema
 
 
 
Freja

Härligt med semester och sköna planer! Jag får härda ut tre veckor till innan min semester kommer igång...

Mia Ahlstrand

Somrig härlig bild! Hoppas du får en skön semester och kan sitta o njuta i din solstol :)

Jah Hollis

Och du är redo, vad jag kan se. Ha det så bra på ledigheten.

Anita-Malta

Härlig bild med den färgglada solstolen vilande i grönskan !! Önskar dig en riktigt skön semester !!
Kan vara lite svårt ibland när arbete, vardag, ledighet och fritid smälter samman i en enda röra ;-) Så är det hos mig just nu här på Malta. Vet inte riktigt var jag är !

Hanna

Absolut, spendera så mycket tid du kan i stolen, semester är till för avkoppling :0)

Mona

Det låter som en härlig plan. Vilken färgglad och gullig väska!

Monica o Jacob

En solstol på stranden är ju inte helt fel;-)
Ha en skön semester

Anemonen

Ett utmärkt foto som visar på semester och sol och bad. Gillar det.

Eva Trillian

Inte alls svårt att relatera till din önskan! Hoppas den blir verklig :))