Fredagstema

Veckans tema LJUS
Denna bild tog jag när jag gick hem från jobbet här om dagen klockan 06 på morgonen. En helt magisk morgon. Hade ju bara min Iphone till hands så bilden är väl inte den bästa.
 
 
HÄR finns fler bilder
Anita - Malta

Bara tanken på att gå hem (!) klockan sex på morgonen känns ju lite magiskt ;-) Trots att du "bara" hade din Iphone till hands är bilden underbar !! Vackert ljus och rofyllt.

Hanna

Japp, magiskt är det rätta ordet. Det gäller att njuta vid sådana tillfällen. Ha en fin fredag!

Jah Hollis

Ja, det var en härlig soluppgång.

Mona

Förstår att det måste vara magiskt att vara ute sex på morgonen och se detta fantastiska ljus.

Eva Trillian

Härligt mycket morgonljus :)

Violen på Brandholmen

Vilken fin, magisk upplevelse du fick den morgonen!

Petra

Härlig morgon!

Kakan

Jag tar mycket bilder med min telefon.
Det är nog det jag använder telefonen mest till...
Det går jättebra tycker jag...

http://nakak71.blogspot.se/2013/05/fredags-tema-ljusljust.html

Vårkram Kakan

Anneli - A'la Foto

Underbar bild och det är så fint när man ser solstrålarna!

Ha en skön helg uti vårsolens glans!

Marit Johansson

Tycker ändå att mobilbilder blir bra, som denna t ex. Fint fångat!

carina

Hmm riktigt fint.

Pysselfarmor

Å du jobbar natt och kan njuta av en sådan här vacker morgonstund. Hoppas att du kan sova trots att det är så ljust.

Meta

Sååå härligt solen strålar.
Ha en fin kväll
kram Meta