Onsdagstema#159

Onsdagstema bjuder på närstudie denna vecka. Dåligt med fotande betyder att jag letar i mina fotoarkiv och eftersom jag är fruktansvärt godissugen blev det en godisbild på en massa Nonstop godisar.
 
 
Anita - Malta

Så många glada färger!! Gillar din närstudie av Nonstop.

Catharina

Nu blev jag också godissugen. Vilken härlig bild!

Anita - Malta

..det kommer att gå bra ! Jag lovar. Nervositet är bara ett gott tecken. Sen släpper allt och du glömmer tanken på att ens kunna misslyckas. All din koncentration kommer att vara inriktad på vad du gör. Håller mina tummar fast jag inte alls tror att det behövs. Ha en fin vecka och glöm inte att relaxa !! Fast ärligt talat skulle jag nog också vara lite nervös ;-)

Svar: Tack så mycket.
Jeanette Svensson

Pysselfarmor

åååå jag är en riktig godisråtta ....jätteläckert!

Anonym

Uha, sikke nogle farverige fristelser her tidligt på morgenstunden. Chokoladelinser smager alt for godt :)

Hav en dejlig torsdag!

anjoe

Uha, sikke nogle farverige fristelser her tidligt på morgenstunden. Chokoladelinser smager alt for godt :)

Hav en dejlig torsdag!

Violen på Brandholmen

Läcker och färgglad närstudie! Farligt att börja äta av dem för det är svårt att sluta!

Monica o Jacob

Härligt färgglad mumsig närstudie;-)

Nett

Mumma då, färgen lockar en massa :)

Stare Ström

Är skålen tom nu? De ser så läckra ut.

Marit Johansson

Den bilden blir man glad av... och godissugen :)

Eva Trillian

Ett gott val ;) s.a.s.

Hanna

Närstudie i min smak, nonstop är verkligen nonstop om jag får tag i dem ;0) Fint fångat!