Torsdagstema I like#93

Denna vecka har det inte blivit så mycket fotande men lite bilder med telefon kan jag bjuda på. Tog en liten go fika med min yngsta dotter härom dagen och då passade jag på att ta några bilder. Det är inte som förr att hon ställde upp jämnt för fotande, nu måste man be snällt och bilderna ska godkännas också. Ja och det kan jag ju förstå.
 
 
 
2013 - julia
Della / Var Dag ett Äventyr

Fina, fina bilder.

Svar: Tack.
Jeanette Svensson

Anemonen

Vilken vacker dotter du har. Henne måste du vara stolt över. Jättefina är bilderna med så jag förstår hon godkände dem. Jag vet för jag är likadan mot min son. Jag måste godkänna annars får han ta bort dem:-)

Mormor

Flott datter og fine bilder. Jeg forstår henne, ikke bare bare å stille opp, når man blir "stor".
Ha en fin kveld :)

http://www.starbear.no/mormor/2013/05/16/kjekt-a-ha/

Anita - Malta

Så vacker hon är !! Just inlägg som dessa får mig att känna saknad över att inte ha barn. Nu är det försent men försöker tänka på allt annat jag har hunnit med i livet. Förstår mycket väl att hon vill godkänna bilderna innan du lägger ut dem. Var rädd om tjejen. Ja, det är klart att du är !! ..och stolt !

Marit Johansson

Så vacker hon är din dotter. Och snygga bilder har du tagit!

Bertil

Fina bilder på din dotter!
Fint att hon vill bli fotograferad, inte så vanligt tror jag.