Tisdagstema# byggnad

Tisdagstemat denna vecka är Byggnad.
Jag väljer denna fabriksbyggnad som
står och förfaller i
Eskilstuna.
Det har länge pratats om att det ska renoveras och
 bli bostäder och då skulle jag gärna bo här.
 
 
2013 - eskilstuna
Anonym

Vilken finemang idé att göra bostäder av den gamla övergivna fabriken skriver jag i bloíndo. Är det bara jag som behöver förstoringsglas och stora strålkastare för att kommentera hos dig. Jag ser alltså inte vad jag skriver men skriver ändå ;-)

Svar: det är ingen mer än du som sagt något om det.
Jeanette Svensson

Anita - Malta

Ja, den anonyma däruppe är bara jag ;-) Förbisåg helt att fylla i namn då jag var och är så koncentrerad på att försöka se vad jag skriver ;-) Är jag tjatig ?? Klicka hä rsötnos ser jag iallfall och då gör jag väl det igen för då ser jag ju iallafall tydligt VAD jag skrivit :-.. inklusive alla stavfel ;-)

Anita - Malta

Ja, nu var blev det bara jag som råkade bli anonym då jag var så koncentrerad på att försöka se vad jag skrev helt glömde bort att skiriva mitt namn. Klicka här sötnos ser jag iallafall tydligt att det står och då gör ajg det för då kan jag sen tydligt se alla mina stavfel ;-)

Yvonne

Visst är den fin den gamla byggnaden. Synd att den stått så många år och förfallit mer och mer, men nu är det väl meningen att de ska komma igång och bygga snart. Fast det har de ju förstås sagt tidigare...

Svar: Ja fast nu tycker jag mig se från min balkong att vissa grävmaskiner fraktats dit, så nåt är nog på gång.
Jeanette Svensson